سریال see [RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js]

سریال see

تبلیغات بنری

سریال see
تعداد بازديد : 952

در آینده ای که بشر توانایی دیدن را از دست داده است و مجبور به تعامل با روش های جدید است ، مجموعه ای از دوقلوها با بینایی متولد می شوند ، وضع موجود را به چالش می کشند.
تاریخ اولین قسمت: 1 نوامبر 2019
نه یا قسمت ها: 8 (لیست قسمت ها)
محل (های) تولید: بریتیش کلمبیا ، کانا
دا

لینک دانلود

فیلم Chernobyl 2019
تعداد بازديد : 916

در آوریل 1986 ، شهر چرنوبیل در اتحاد جماهیر شوروی یکی از بدترین بلایای هسته ای در تاریخ بشریت را متحمل شد. در طول فاجعه ، قهرمانان جان خود را برای نجات اروپا گذاشتند.
تعداد قسمت ها: 5
کارگردان: یوهان رنک

لینک دانلود

سریال The Witcher
تعداد بازديد : 1176

ویچر جرالت ، یک شکارچی هیولا جهش یافته ، در تلاش است تا جای خود را در دنیایی پیدا کند که در آن مردم اغلب نسبت به جانوران شرارت بیشتری می کنند.
تاریخ اولین قسمت: 20 دسامبر 2019
تعداد قسمت ها: 8 (لیست قسمت ها)
شبکه: Netflix

لینک دانلود

دانلود سریال کره ای ایسان
تعداد بازديد : 1858

ایسان که همچنین با نام بادی از قصر شناخته می‌شود، یک سریال تاریخی کره‌ای محصول سال ۲۰۰۷ است. این سریال از شبکه‌های استانی در ایران پخش شده‌است و این سریال در مهر ماه ۹۳ بار دیگر بر روی آنتن شبکه تماشا رفت و همچنین در اردیبهشت ۹۷ برای بار دیگر از شبکه تماشا پخش شد.

لینک دانلود

نویسنده :
موضوع: کره ای , درام , تاریخی , ,
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 آذر 1398 ساعت: 1:57

سریال Grimm
تعداد بازديد : 1431

گریم نام یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ از شبکه ان‌بی‌سی پخش شد. داستان مجموعه، شرح حال و پیچیدگی زندگی یک پلیس را همراه با شخصیت‌های الهام گرفته شده از افسانه‌های برادران گریم و دیگر افسانه‌ها نشان می‌دهد. این مجموعه در ۵ فصل ۲۲ قسمتی و فصل ۶ با ۱۳ قسمت ساخته شد.

لینک دانلود

نویسنده :
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آبان 1398 ساعت: 1:40

دانلود سریال Titans
تعداد بازديد : 1890

 

تایتان‌ها یک سریال آمریکایی تحت وب در ژانر ابرقهرمانی است که بر پایه گروه تایتان‌های نوجوان از شرکت دی‌سی کامیکس می‌باشد. آکیوا گلدزمن، جف جانز و گرگ برلانتی از توسعه دهندگان این مجموعه می‌باشند.

لینک دانلود

نویسنده :
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آبان 1398 ساعت: 1:21

دانلود سریال Fear the Walking Dead
تعداد بازديد : 1259

از مردگان متحرک بترسید یک سریال تلویزیونی آمریکایی است که توسط رابرت کرکمن و دیو اریکسن ساخته شده و اسپین‌آف و پیش‌درآمدی بر سریال مردگان متحرک می‌باشد. ای‌ام‌سی در ۹ مارس ۲۰۱۵ قسمت آزمایشی سریال را تأیید کرد و سفارش ساخت ۲ فصل از سریال را داد. فصل اول شامل ۶ قسمت است و فصل دوم شامل ۱۵ قسمت خواهد بود.

لینک دانلود

نویسنده :
موضوع: درام , ترسناک , ,
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1398 ساعت: 23:7

سریال Arrow
تعداد بازديد : 1497

ارو یک سریال تلویزیونی آمریکایی به کارگردانی توسط گرگ برلانتی، مارک گوگنهایم و اندرو کریسبرگ ساخته شده‌است که از ۱۰ اکتبر ۲۰۱۲ تاکنون از شبکه سی‌دابلیو در حال پخش است. این سریال اولین سریال دنیای مشترک کماندار می‌باشد.

لینک دانلود

نویسنده :
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آبان 1398 ساعت: 22:59
برچسب ها : ,

دانلود سریال Anne
تعداد بازديد : 1244

سریال Anne  در ابتدا با عنوان آن برای اولین فصل خود ، یک مجموعه تلویزیونی درام کانادایی است که بر اساس رمان 1908 Anne of Green Gables توسط لوسی ماد مونتگومری ساخته شده است و اقتباسی از نویسنده و تهیه کننده برنده جایزه امی و مایرا واللی بکت است. این برنامه از تلویزیون CBC در کانادا پخش می شود و در سایر نقاط جهان برای پخش در نتفلیکس در دسترس است. این سریال در 19 مارس 2017 در CBC به نمایش درآمد.

لینک دانلود

نویسنده :
موضوع: 2017 , درام , ,
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آبان 1398 ساعت: 7:36

دانلود سریال خارجی فلش
تعداد بازديد : 1234

فلش یک مجموعهٔ تلویزیونی علمی-تخیلی آمریکایی، به کارگردانی گرگ برلانتی است که در آن گرانت گاستین نقش بری آلن/فلش را ایفا می‌کند. از دیگر بازیگران این مجموعه می‌توان به کندیس پتن، کارلوس والدس، دانیل پانابیکر، تام کاوانا و جسی ال مارتین اشاره کرد.

لینک دانلود

نویسنده :
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 آبان 1398 ساعت: 22:10

دانلود سریال لیست سیاه blacklist
تعداد بازديد : 1232

 

لیست سیاه یک سریال درام جنایی آمریکایی است که توسط Jon Bokenkamp ساخته شده است و در 23 سپتامبر 2013 در شبکه NBC به نمایش درآمد. بازیگران این سریال جیمز اسپایدر ، مگان بوون ، دیگو کلاتنفف ، رایان Eggold و هری لنیکس هستند. ریموند "رد" ردینگتون (جیمز اسپایدر) ، یکی از فراریان تحت تعقیب اف بی آی ، تسلیم در مقر اف بی آی در واشنگتن ، D.C است. وی ادعا می کند که او و FBI برای رهایی از جنایتکاران خطرناک و تروریست ها ، منافع مشابهی دارند...
نویسنده :
موضوع: درام , جنایی , ,
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آبان 1393 ساعت: 21:59
برچسب ها : ,

دانلود سریال MR.ROBOT
تعداد بازديد : 1248

آقای ربات مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی، در ژانر درام و تریلر روان‌شناختی است که توسط سم اسماعیل ساخته شده‌است. رامی ملک در این سریال در نقش یک هکر و مهندس امنیت رایانه به‌نام الیوت آلدرسون ظاهر شده که از اختلال افسردگی اساسی و اختلال اضطراب اجتماعی رنج می‌برد

نویسنده :
موضوع: درام , ترسناک , جنایی , ,
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آبان 1398 ساعت: 21:46
ليست صفحات
تعداد صفحات : 2
تبلیغات بنری
//تبلیغات متنی//